Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 iunie 2011

Prefata.

Taissa.-  De la Thais, gr. thea - care atrage privirea. (numele nu e ales la intamplare dar nici nu sugereaza in mod direct ideea/ideile ce vreau sa le dezvolt in acest blog)
Sunt Taissa. O masca frumos conturata din anumite motive ce nu are rost sa le dezvolt. Nu am de gand sa-mi creez acest anonimat, pentru a explica cat de desteapta, frumoasa, si cariera implinita am sau ce viata admirabila  , tocmai prin nefericirea ei, nu e nici jurnal. As minti!Nu vreau sa creez un destin al carei lume e doar in capul meu.
Sunt Taissa si vreau sa ma transpun intr-o carte. Sa nu o mai lungesc, acest blog doresc sa fie un fel de feed-back. Mai precis am sa "schitez" fragmente de idei  pentru o carte ce vreau sa o public odata. (cand? nu stiu, odata in viata asta).
Taissa, va impartasi o perspectiva a sexului, o perspectiva cu care majoritatea adolescentelor se izbesc. Nu, nu vreau sa fie inca a uns'pea mie carte scrisa pe tema asta. Vreau sa fie acea carte, scrisa de mine, pur prin prisma experientei mele. Cat de interesanta, captivanta sau pierdere de timp va fi, asta vreau sa ma lamuriti voi.

PS: Nu dau nici un detaliu personal, identitate, hobby-uri, etc etc. De ce? Pentru ca nu pe mine personal vreau sa scot in primu rand ci doar o tema, un subiect.
Asadar, bun venit!

3 comentarii: